pijl

ALGEMEEN

Klacht of compliment

Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening is het meest direct en eenvoudig uw klacht te bespreken met de betrokken begeleider. U kunt bij het gesprek hulp vragen van familie of vrienden.

Indien u samen niet uit de klacht komt, kunt u terecht bij de directie van Forzsa. Hiervoor kunt u bellen naar onze organisatie of een email sturen. Zie voor onze gegevens op de pagina contact.

Indien u tevreden bent over de begeleiding en of organisatie en een compliment wilt maken, horen wij dit natuurlijk ook graag terug.

Certificering

Forzsa is als organisatie ISO 9001 gecertificeerd. In vrijwel iedere sector is ISO 9001 een begrip. Het is een internationaal erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement en is daardoor een maatstaf voor transparantie en betrouwbaarheid in de markt.

Privacy

Voor iedereen is goede ondersteuning belangrijk. Daarbij hoort dat er zorgvuldig wordt omgegaan met je gegevens. Dat zij wij ook wettelijk verplicht als organisatie. Meer weten over ons privacy beleid, lees dan ons AVG beleid. 




Stichting Forzsa

Downloads

Klik op onderstaande documenten om deze te downloaden. Mocht je naar aanleiding van de documenten nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.